القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل Cafe Panic: Cooking Restaurant 1.31.1a Apk Mod latest مهكرة للاندرويد وللايفون


تحميل Cafe Panic: Cooking Restaurant 1.31.1a Apk Mod latest مهكرة للاندرويد وللايفون ___________________________________________________

Cafe Panic: Cooking Restaurant 1.31.1a Apk Mod latest is a Casual Android game

Cafe Panic: Cooking Restaurant is a Casual android game made by Boomware Technologies that you can install on your android devices an enjoy !

Manage your own Coffee Shop and join in the cooking game fever. Create a new recipes, travel through different countries and become a world-famous chef.

MANY LEVELS AND HOURS OF FUN
More than 600 LEVELS, 300 RECIPES and 60 customers to complete and new seasons every month!.

IMPROVE YOUR MENTAL SPEED
Each level is a challenge for your mind, the number of customers and orders will grow and you will have to attend as quickly as possible.

OPEN COFFEE SHOPS THROUGHOUT THE WORLD
What are you waiting for to invest your money and open another Cafe in Japan or France. New recipes and decorations await for you in each country.

Cafe Panic: Cooking Restaurant Apk Mod

IMPROVE YOUR MACHINES
Acquire new machines for your Coffee Shop, upgrade them and give them maintenance.

NEW RECIPES AND DISHES
Learn new recipes and complex combinations. Your customers will pay more for an Unicorn Frappé, Kebabs or Frozen Green Tea!

CUTE DECORATIONS
Add decorations and turn your cafe into a luxurious meeting point to eat a delicious cookies or waffles!

IMPROVE YOUR ADMINISTRATOR’S SKILLS
Choose between a girl or a boy to train an expert and prepare the richest coffees and chocolates

MINIGAMES
Take advantage of the bonus time by dropping coffee drops and collecting tons of prizes!

MONITOR THE WI-FI AREA
Fix the Wi-Fi zone when it fails and prevent people from going mad without paying!

Cafe Panic: Cooking Restaurant Apk Mod

Cafe Panic: Cooking Restaurant Apk Mod

Whats New:

✨ VERSION 1.30

💸BLACK FRIDAY
A unique big deal every 24 hours – From November 22 to 29.

⚙️IMPROVEMENTS
Bug fix in Japan fryer.

Mod :
Money

ويمكنك تحميل من اسفل هذا المقال. ______________ رابط التحميل ____________________ اذا كنت لا تستطيع النقر على رابط التحميل يمكنك فقط نسخه رابط التحميل : https://ift.tt/3hF7Iwc الكاتب : Heisenberg Download Android مهكرة moddl

تعليقات

 تعتبر هذه اللعبة من أشهر الألعاب التي تحظى بشعبية كبيرة بين الأطفال والمراهقين لما تتمتع به من إثارة المغامرة والمتعة التي تجعلك تتفاعل مع العالم الافتراضي للعبة للاندرويد ، بالإضافة إلى وجود العديد من السيناريوهات والمستويات والقصة. . تبدأ اللعبة بشخصية الدكتور "كورتكس" الذي صنع آلة يستخدمها في محاولة لتطوير الحيوانات المختلفة التي تعيش على الجزر ، إلا أنه فشل في السيطرة على بطل لعبة "كراش" بعد محاولته. للسيطرة على عقله ، ثم يحاول "كراش" الذهاب في مغامرة رائعة لإنقاذ صديقته التي ما زالت في أيدي الدكتور "كيرتس" الذي يحاول السيطرة على الحيوانات ، وهذه مهمة "اللاعب". "، ثم تم تطويرها وهي الآن متاحة للهواتف التي تعمل بنظام" أندرويد "، حيث يمكن تنزيلها مجانًا وبدون دفع أي رسوم اشتراك ، وحجم اللعبة صغير ولا يشغل مساحة كبيرة على الهاتف ، وتتميز اللعبة بإعطاء "اللاعب" حركات استثنائية لإضافة التشويق للعبة ، وهذه الحركات تشبه كسر الصناديق التي تحتوي على تفاح ، بالإضافة إلى وجود "قناع القوة" الذي سيحميك من العدو. تشتمل اللعبة على عدة مستويات ومراحل ، بالإضافة إلى عدد محدود من الفرص لـ "اللاعب" للبقاء على قيد الحياة في العالم الافتراضي ، واللعبة كما يتضمن سلسلة من الخيارات والأساليب التي يمكن أن تساعدك في القضاء على الأعداء ، بحيث يمكن مهاجمة الأعداء بإعصار "Crash" الذي يؤذي العدو ويفتح العديد من الصناديق التي تحتوي على الفاكهة وتساعدك. لاكتساب الفرص والحياة الإضافية داخل اللعبة ، ويمكن لـ "اللاعب" تجميع النقاط من خلال جمع المزيد من الرموز داخل الصناديق ، كما تنتقل المغامرة أيضًا إلى مستوى آخر للحصول أخيرًا على العاب الاندرويد ، مما يساعدك على الوصول إلى أعلى المستويات.

التنقل السريع