القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل Herald Sun Mod Apk 8.2.1 Subscribed latest مهكرة للاندرويد وللايفون


تحميل Herald Sun Mod Apk 8.2.1 Subscribed latest مهكرة للاندرويد وللايفون ___________________________________________________

Herald Sun 8.2.1 Apk Subscribed latest is a News & Magazines Android app

Download Herald Sun Apk Subscribed a News & Magazines Android app made by NDM with a lot of interesting features that make it one of the best !

 

Local, national and world news you can trust. Get the sharpest news coverage from Victoria, Australia and the world with the reimagined Herald Sun app. It’s faster, cleaner and smarter, delivering you a personally tailored news and sport experience – plus a digital replica of today’s newspaper.

With the new Daily Telegraph app, you’ll love:
• Award-winning journalism, delivered 24 hours a day, seven days a week.
• A customisable news feed where you can set your local news area, follow journalists and topics of interest.
• Alerts tailored to you, across breaking news as it happens, sport, entertainment, business and lifestyle.
• Today’s Paper, the digital replica of today’s newspaper. Plus, 14 back issues and liftouts like Escape, body+soul and Stellar magazine.
• Extra features such as daily Podcasts, Crosswords and Sudoku.
So, whether you’re interested in the latest news, politics, crime, opinion, entertainment gossip, NRL or other major sports, this app has got you covered.

Access the app’s full content and features:
1) Log in with an existing membership to the Herald Sun; or,
2) Get full digital access to the Herald Sun across all devices; Subscribe through the app and then use your membership details to log in.

Please note: This app features Nielsen’s proprietary measurement software which will allow you to contribute to market research. Please see https://ift.tt/1nwGXw3 for more information.

 

Whats New:
* We’ve added Olympic content so that you can get the action straight from the homepage,
* Minor bug fixes.

Herald Sun Apk
Herald Sun Apk
ويمكنك تحميل من اسفل هذا المقال. ______________ رابط التحميل ____________________ اذا كنت لا تستطيع النقر على رابط التحميل يمكنك فقط نسخه رابط التحميل : https://ift.tt/3wiV6Cc الكاتب : star Download Android مهكرة moddl

تعليقات

 تعتبر هذه اللعبة من أشهر الألعاب التي تحظى بشعبية كبيرة بين الأطفال والمراهقين لما تتمتع به من إثارة المغامرة والمتعة التي تجعلك تتفاعل مع العالم الافتراضي للعبة للاندرويد ، بالإضافة إلى وجود العديد من السيناريوهات والمستويات والقصة. . تبدأ اللعبة بشخصية الدكتور "كورتكس" الذي صنع آلة يستخدمها في محاولة لتطوير الحيوانات المختلفة التي تعيش على الجزر ، إلا أنه فشل في السيطرة على بطل لعبة "كراش" بعد محاولته. للسيطرة على عقله ، ثم يحاول "كراش" الذهاب في مغامرة رائعة لإنقاذ صديقته التي ما زالت في أيدي الدكتور "كيرتس" الذي يحاول السيطرة على الحيوانات ، وهذه مهمة "اللاعب". "، ثم تم تطويرها وهي الآن متاحة للهواتف التي تعمل بنظام" أندرويد "، حيث يمكن تنزيلها مجانًا وبدون دفع أي رسوم اشتراك ، وحجم اللعبة صغير ولا يشغل مساحة كبيرة على الهاتف ، وتتميز اللعبة بإعطاء "اللاعب" حركات استثنائية لإضافة التشويق للعبة ، وهذه الحركات تشبه كسر الصناديق التي تحتوي على تفاح ، بالإضافة إلى وجود "قناع القوة" الذي سيحميك من العدو. تشتمل اللعبة على عدة مستويات ومراحل ، بالإضافة إلى عدد محدود من الفرص لـ "اللاعب" للبقاء على قيد الحياة في العالم الافتراضي ، واللعبة كما يتضمن سلسلة من الخيارات والأساليب التي يمكن أن تساعدك في القضاء على الأعداء ، بحيث يمكن مهاجمة الأعداء بإعصار "Crash" الذي يؤذي العدو ويفتح العديد من الصناديق التي تحتوي على الفاكهة وتساعدك. لاكتساب الفرص والحياة الإضافية داخل اللعبة ، ويمكن لـ "اللاعب" تجميع النقاط من خلال جمع المزيد من الرموز داخل الصناديق ، كما تنتقل المغامرة أيضًا إلى مستوى آخر للحصول أخيرًا على العاب الاندرويد ، مما يساعدك على الوصول إلى أعلى المستويات.

التنقل السريع