القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل Body Language: Psychology behind everyday gestures Mod Apk 5.2.0 Premium latest مهكرة للاندرويد وللايفون


تحميل Body Language: Psychology behind everyday gestures Mod Apk 5.2.0 Premium latest مهكرة للاندرويد وللايفون ___________________________________________________

Body Language: Psychology behind everyday gestures 5.2.0 Apk Premium latest is a Education Android app

Body Language: Psychology behind everyday gestures Apk Premium is one the best Android app in Education category from BlackLagoonApps studio with lots of installs around the world.

This app provides a guide through over 50 gestures and expressions, along with almost 100 quiz questions. By learning body language you will understand yourself better and also improve your ability to read people.
All content presented in the app is based on psychology books, academic papers and our own research.
Body Language: Psychology behind everyday gestures Apk
Main Features:Gestures & Micro Expressions:
Comprehensive descriptions of gestures and expressions, each containing at least one example photo and description of how the gesture looks and what’s its meaning. To make everything more practical, for many behaviours there are also: advice, fun facts, lie detection cues and triggers.Realistic Photos
Every single gesture comes with an illustrative, cartoon photo. Additionally, many gestures also come with example, realistic photos. This lets you see certain gestures presented in different settings and on different people.
Body Language: Psychology behind everyday gestures Apk
Quizzes
8 different quizzes with almost 100 questions which will help you test your knowledge and understanding of body language.

Whats New:
Technical improvements

Mod Info:
● Standalone Android Package.
● Premium Features Unlocked.
● Support Architecture: arm64-v8a, armeabi-v7a, x86.

ويمكنك تحميل من اسفل هذا المقال. ______________ رابط التحميل ____________________ اذا كنت لا تستطيع النقر على رابط التحميل يمكنك فقط نسخه رابط التحميل : https://ift.tt/3gszBZ0 الكاتب : s@m1 Download Android مهكرة moddl

تعليقات

 تعتبر هذه اللعبة من أشهر الألعاب التي تحظى بشعبية كبيرة بين الأطفال والمراهقين لما تتمتع به من إثارة المغامرة والمتعة التي تجعلك تتفاعل مع العالم الافتراضي للعبة للاندرويد ، بالإضافة إلى وجود العديد من السيناريوهات والمستويات والقصة. . تبدأ اللعبة بشخصية الدكتور "كورتكس" الذي صنع آلة يستخدمها في محاولة لتطوير الحيوانات المختلفة التي تعيش على الجزر ، إلا أنه فشل في السيطرة على بطل لعبة "كراش" بعد محاولته. للسيطرة على عقله ، ثم يحاول "كراش" الذهاب في مغامرة رائعة لإنقاذ صديقته التي ما زالت في أيدي الدكتور "كيرتس" الذي يحاول السيطرة على الحيوانات ، وهذه مهمة "اللاعب". "، ثم تم تطويرها وهي الآن متاحة للهواتف التي تعمل بنظام" أندرويد "، حيث يمكن تنزيلها مجانًا وبدون دفع أي رسوم اشتراك ، وحجم اللعبة صغير ولا يشغل مساحة كبيرة على الهاتف ، وتتميز اللعبة بإعطاء "اللاعب" حركات استثنائية لإضافة التشويق للعبة ، وهذه الحركات تشبه كسر الصناديق التي تحتوي على تفاح ، بالإضافة إلى وجود "قناع القوة" الذي سيحميك من العدو. تشتمل اللعبة على عدة مستويات ومراحل ، بالإضافة إلى عدد محدود من الفرص لـ "اللاعب" للبقاء على قيد الحياة في العالم الافتراضي ، واللعبة كما يتضمن سلسلة من الخيارات والأساليب التي يمكن أن تساعدك في القضاء على الأعداء ، بحيث يمكن مهاجمة الأعداء بإعصار "Crash" الذي يؤذي العدو ويفتح العديد من الصناديق التي تحتوي على الفاكهة وتساعدك. لاكتساب الفرص والحياة الإضافية داخل اللعبة ، ويمكن لـ "اللاعب" تجميع النقاط من خلال جمع المزيد من الرموز داخل الصناديق ، كما تنتقل المغامرة أيضًا إلى مستوى آخر للحصول أخيرًا على العاب الاندرويد ، مما يساعدك على الوصول إلى أعلى المستويات.

التنقل السريع