القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل X Icon Changer – Customize App Icon & Shortcut 3.1.4 Apk Ad Free Mod latest مهكرة للاندرويد وللايفون


تحميل X Icon Changer – Customize App Icon & Shortcut 3.1.4 Apk Ad Free Mod latest مهكرة للاندرويد وللايفون ___________________________________________________

X Icon Changer – Customize App Icon & Shortcut 3.1.4 Apk Ad Free latest is a Personalization Android app

Download last version X Icon Changer – Customize App Icon & Shortcut Apk Ad Free For Android with direct link

X Icon Changer – Customize App Icon & Shortcut is a Personalization android app made by ASTER PLAY that you can install on your android devices an enjoy !

X Icon Changer is a totally free and useful app which can help you to change & customize icons and names for any apps. The new icons can be chosen from gallery, other app icons and lots of personalized icon packs. Our app will create shortcut with a new icon on your home screen. This is the easiest way to decorate your android phone.

☆ HOW TO USE ☆

1. Enter X Icon Changer.

2. Choose an app to change the icon.

3. Select a new image from the built-in icon packs, your gallery, other app icons or third-party personalized icon packs.

4. Edit a new name (can be null) for the app.

5. Go to home screen / desktop to see the new shortcut icon.

☆ ABOUT THE WATERMARK ☆

On Android 8.0 and above, the system will automatically add a watermark to the shortcut icon. We provide a way for you to perfectly change app icons without any marks by widget technology:

1. Go to your phone’s home screen / desktop, press & hold a blank space. Then click “Widgets” from the pop-up menu.

2. Find “X Icon Changer” in widgets page, touch & hold it and drag it to your desktop.

3. The widget of X Icon Changer will be opened automatically. After that you can change your app icon without any marks.

There are lots of selected personalized icon packs built in X Icon Changer. The app and those icon packs are all free to get. Just download X Icon Changer now to decorate your android phone.

X Icon Changer – Customize App Icon & Shortcut Apk

X Icon Changer – Customize App Icon & Shortcut Apk

Whats New:

Performance improved.

X Icon Changer - Customize App Icon & Shortcut Apk
X Icon Changer - Customize App Icon & Shortcut Apk
ويمكنك تحميل من اسفل هذا المقال. ______________ رابط التحميل ____________________ اذا كنت لا تستطيع النقر على رابط التحميل يمكنك فقط نسخه رابط التحميل : https://ift.tt/3fNnzHh الكاتب : star Download Android مهكرة moddl

تعليقات

 تعتبر هذه اللعبة من أشهر الألعاب التي تحظى بشعبية كبيرة بين الأطفال والمراهقين لما تتمتع به من إثارة المغامرة والمتعة التي تجعلك تتفاعل مع العالم الافتراضي للعبة للاندرويد ، بالإضافة إلى وجود العديد من السيناريوهات والمستويات والقصة. . تبدأ اللعبة بشخصية الدكتور "كورتكس" الذي صنع آلة يستخدمها في محاولة لتطوير الحيوانات المختلفة التي تعيش على الجزر ، إلا أنه فشل في السيطرة على بطل لعبة "كراش" بعد محاولته. للسيطرة على عقله ، ثم يحاول "كراش" الذهاب في مغامرة رائعة لإنقاذ صديقته التي ما زالت في أيدي الدكتور "كيرتس" الذي يحاول السيطرة على الحيوانات ، وهذه مهمة "اللاعب". "، ثم تم تطويرها وهي الآن متاحة للهواتف التي تعمل بنظام" أندرويد "، حيث يمكن تنزيلها مجانًا وبدون دفع أي رسوم اشتراك ، وحجم اللعبة صغير ولا يشغل مساحة كبيرة على الهاتف ، وتتميز اللعبة بإعطاء "اللاعب" حركات استثنائية لإضافة التشويق للعبة ، وهذه الحركات تشبه كسر الصناديق التي تحتوي على تفاح ، بالإضافة إلى وجود "قناع القوة" الذي سيحميك من العدو. تشتمل اللعبة على عدة مستويات ومراحل ، بالإضافة إلى عدد محدود من الفرص لـ "اللاعب" للبقاء على قيد الحياة في العالم الافتراضي ، واللعبة كما يتضمن سلسلة من الخيارات والأساليب التي يمكن أن تساعدك في القضاء على الأعداء ، بحيث يمكن مهاجمة الأعداء بإعصار "Crash" الذي يؤذي العدو ويفتح العديد من الصناديق التي تحتوي على الفاكهة وتساعدك. لاكتساب الفرص والحياة الإضافية داخل اللعبة ، ويمكن لـ "اللاعب" تجميع النقاط من خلال جمع المزيد من الرموز داخل الصناديق ، كما تنتقل المغامرة أيضًا إلى مستوى آخر للحصول أخيرًا على العاب الاندرويد ، مما يساعدك على الوصول إلى أعلى المستويات.

التنقل السريع