القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل Eqfy Equalizer 1.2.2 build 41 Apk Mod Full Paid latest مهكرة للاندرويد وللايفون


تحميل Eqfy Equalizer 1.2.2 build 41 Apk Mod Full Paid latest مهكرة للاندرويد وللايفون ___________________________________________________

Eqfy Equalizer 1.2.2 build 41 Apk Full Paid latest is a Music & Audio Android app

Download last version Eqfy Apk Full Paid For Android with direct link

Eqfy is a Music & Audio android app made by WiseSchematics that you can install on your android devices an enjoy !
Eqfy is a 10 band audio graphic equalizer that works with Spotify (android) to enhance and tune music for best listening experience.
Eqfy Apk Full
Designed with simplicity, Eqfy equalizer is the refined form of advanced ‘RE Equalizer’ with friendly interface and shares the powerful sound engine of RE Equalizer to achieve quality results from music and audio apps.

Features
– Enjoy familiar customizable and responsive interface designed for Spotify
– Also works with other multimedia apps like Google Music etc.
– 10 Bands with adjustable preamp Gain
– Audio Effects including Surround, Reverb and Bass Boost
– Visualizer with peak values
– Wide range of Music Genre based presets and Custom presets
– Audio Engine of RE Equalizer for high quality and stability

Eqfy allows users to enjoy and take full advantage of superior music experience from Spotify and also other multimedia apps and to be considered as primary choice in music and audio equalizers.
Note: Your feedback is appreciated and important to us. Feel free to contact us anytime.
Eqfy is not the part of Spotify or any other software and acts as a standalone third-party app. Spotify is the registered trademark of Spotify Group.
Eqfy Apk Full
Eqfy Apk Full

Whats New:

– Android 12 ready
– More custom presets and sound improvements
– Global Gain option added to fix Gain issues on some devices
– Balance feature added (for Android 9 or above)
– Assign presets to Wired / Bluetooth Connections
– Background Start option added to Settings
– Fixed Bugs/Issues

ويمكنك تحميل من اسفل هذا المقال. ______________ رابط التحميل ____________________ اذا كنت لا تستطيع النقر على رابط التحميل يمكنك فقط نسخه رابط التحميل : https://ift.tt/3lFcY58 الكاتب : s@m1 Download Android مهكرة moddl

تعليقات

 تعتبر هذه اللعبة من أشهر الألعاب التي تحظى بشعبية كبيرة بين الأطفال والمراهقين لما تتمتع به من إثارة المغامرة والمتعة التي تجعلك تتفاعل مع العالم الافتراضي للعبة للاندرويد ، بالإضافة إلى وجود العديد من السيناريوهات والمستويات والقصة. . تبدأ اللعبة بشخصية الدكتور "كورتكس" الذي صنع آلة يستخدمها في محاولة لتطوير الحيوانات المختلفة التي تعيش على الجزر ، إلا أنه فشل في السيطرة على بطل لعبة "كراش" بعد محاولته. للسيطرة على عقله ، ثم يحاول "كراش" الذهاب في مغامرة رائعة لإنقاذ صديقته التي ما زالت في أيدي الدكتور "كيرتس" الذي يحاول السيطرة على الحيوانات ، وهذه مهمة "اللاعب". "، ثم تم تطويرها وهي الآن متاحة للهواتف التي تعمل بنظام" أندرويد "، حيث يمكن تنزيلها مجانًا وبدون دفع أي رسوم اشتراك ، وحجم اللعبة صغير ولا يشغل مساحة كبيرة على الهاتف ، وتتميز اللعبة بإعطاء "اللاعب" حركات استثنائية لإضافة التشويق للعبة ، وهذه الحركات تشبه كسر الصناديق التي تحتوي على تفاح ، بالإضافة إلى وجود "قناع القوة" الذي سيحميك من العدو. تشتمل اللعبة على عدة مستويات ومراحل ، بالإضافة إلى عدد محدود من الفرص لـ "اللاعب" للبقاء على قيد الحياة في العالم الافتراضي ، واللعبة كما يتضمن سلسلة من الخيارات والأساليب التي يمكن أن تساعدك في القضاء على الأعداء ، بحيث يمكن مهاجمة الأعداء بإعصار "Crash" الذي يؤذي العدو ويفتح العديد من الصناديق التي تحتوي على الفاكهة وتساعدك. لاكتساب الفرص والحياة الإضافية داخل اللعبة ، ويمكن لـ "اللاعب" تجميع النقاط من خلال جمع المزيد من الرموز داخل الصناديق ، كما تنتقل المغامرة أيضًا إلى مستوى آخر للحصول أخيرًا على العاب الاندرويد ، مما يساعدك على الوصول إلى أعلى المستويات.

التنقل السريع